torsdag 1. september 2016

Emil på 3v3 cup

I dag er en dag jeg har valgt å bli liggende.. dårlige netter, verkende bekken og i tillegg en deilig liten forkjølelse gjør at jeg ikke klarer å finne den dårlige samvittigheten over å gjøre absolutt ingenting.
I liggende stund skinner solen. Hunder, pus og høner koser seg ute, mens barn er på skole og barnehage.

Vi har hatt noen fotball-aktiviteter den siste stunden. Dag 2 på Vul-Cupen var Emils tur. Han er 5 år men spiller sammen med 6 åringene. De spiller 3v3.
Han dro med godt mot og med klar beskjed : "I dag skal jeg Golle!"
Og det var nettopp det han gjorde. Lille Messien vår <3 Han klinket til med det ene målet etter det andre :) Stolt mamma :) Han er en up and coming liten stjerne han her ;)

Alle mine bilder blir litt så som så for tiden.. Jeg som vanligvis er ganske så over alt for å få det beste bildet er for tiden lenket til en stol ved sidelinjen. Magen begynner å bli stor, og bekkenet gjør ting litt vanskelig for meg. Men knipses må det :) Her er noen små glimt fra søndagens cup.










                                                  Morsomste feiring av mål ever :-D



                                                 Gutta jubler etter at Emil har "golla" :-D

1 kommentar: